Reparatieverzoek

Elk huis heeft onderhoud nodig, maar een storing in of om uw woning is vervelend. Wij helpen graag om de storing op te lossen. Een reparatieverzoek dient u eenvoudig bij ons in. Lees in het Onderhouds-ABC wie verantwoordelijk is voor het onderhoud, de reparatie of vervanging. Kiest u voor zekerheid? Word lid van het service- en glasfonds om u te verzekeren tegen kleine ongemakken.

Reparatieverzoek indienen

Dien eenvoudig uw reparatieverzoek in via het klantportaal.

Let op: CV-storingen, MV-storingen, rioolverstoppingen en noodgevallen (bijvoorbeeld een gaslek) meldt u door te bellen naar (0571) 27 79 79.

Service- en glasfonds

Bij het huren van een huis komen sommige onderhoudswerkzaamheden voor uw rekening. Dit is door de overheid bepaald. Wordt u lid van het glas- en servicefonds? Dan neemt IJsseldal Wonen enkele onderhoudswerkzaamheden van u over. Lees er alles over in onderstaande folder:

Onderhouds-ABC

Het onderhouds-ABC geeft u een compleet overzicht van wie verantwoordelijk is voor de verschillende werkzaamheden. Download hieronder het Onderhouds-ABC:

Veelgestelde vragen

Een reparatieverzoek kunt u digitaal indienen van het klantportaal. U kunt ook bellen naar (0571) 27 79 79 om uw verzoek in te dienen.

Heeft u een reparatieverzoek dat snel opgelost moet worden zoals een kapotte gasleiding of lekkage aan het dak? Neem dan direct contact met ons op via (0571) 27 79 79.

Woont u in de gemeente Voorst en heeft u storingen aan uw cv-installatie buiten kantoortijden? Bel dan met (0900) 344 65 55. Woont u in de gemeente Lochem en heeft u storingen aan uw cv-installatie buiten kantoortijden? Bel dan met (0571) 27 79 79.

Hebt u een CV-storing, MV-storing (mechanische ventilatie) of rioolverstopping? Neem dan telefonisch contact met ons op via (0571) 27 79 79. Dan wordt u direct doorverbonden met het juiste bedrijf.

Wij hebben geen reservesleutels van onze woningen. U kunt bellen naar IJsseldal Wonen en wij sturen een vakman die uw woning opent. Wij hanteren standaardprijzen. Deze kosten zijn € 121,- tijdens onze openingstijden en € 181,50 buiten onze openingstijden. Een ruit beschadigd om uw woning binnen te komen? Dan worden de kosten aan u doorberekend.

Een aantal onderhoudswerkzaamheden moet u zelf uitvoeren. Maar in het geval van het ontstoppen van de riolering of bijvoorbeeld het repareren van een stopcontact, kan dat best lastig zijn. Wij willen u dit onderhoud graag uit handen nemen. Daarom hebben we het service- en glasfonds opgericht. Lees hier meer over het glas- en servicefonds.

Kijk in het onderhouds-ABC voor een compleet overzicht van de werkzaamheden die IJsseldal Wonen uitvoert en welke onderhoudswerkzaamheden onder het service- en/of glasfonds vallen of voor u zijn. De onderhouds-ABC folder kunt u hier downloaden.