Compliment of klacht

U bent tevreden met de dienstverlening van IJsseldal Wonen of een medewerker heeft iets goeds gedaan? Geef dan een compliment. Dat kan via het contactformulier  met de knop hieronder.
Misschien heeft u een handige tip om onze dienstverlening te verbeteren? Ook hiervoor kunt u het formulier gebruiken of ons een e-mail sturen.

Contactformulier

Wilt u een officiƫle klacht indienen? Lees dan onderstaand stappenplan.

Stap

1

Klacht melden bij IJsseldal Wonen

Wij nemen binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht contact met u op. Dan bespreken we wat we met de klacht doen. Het proces gaat zo:

  1. U krijgt een vast contactpersoon bij IJsseldal Wonen die uw klacht in behandeling neemt. Zo heeft u altijd hetzelfde aanspreekpunt
  2. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 10 werkdagen naar tevredenheid op te lossen
  3. Is er na 10 werkdagen nog geen passende oplossing? Dan wordt de klacht doorgezet naar onze manager Wonen
  4. Onze manager Wonen streeft ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen

Tijdens dit proces houden wij u op de hoogte van de voortgang. Dat is wel zo prettig!

Dien hier uw klacht in

Stap

2

Wat doe je als je er samen niet uitkomt?

Wat doe je als je er samen niet uitkomt? Dan kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijk commissie. In de regio Stedendriehoek kom je dan terecht bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriehoek (KLAC).

De KLAC heeft de laatste tijd hard gewerkt aan hun eigen website.
Deze is inmiddels gereed en in de lucht https://klachtencommissie-stedendriehoek.nl/.
Het klachtenformulier kan dus nu via hun website ingevuld worden.

Bent u het uiteindelijk niet eens met de beslissing over uw klacht door de KLAC dan kunt u een uitspraak vragen van de Huurcommissie. In het reglement kunt u hier meer informatie over vinden.